مراکز «اطعام علوی» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3986455
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

مراکز «اطعام علوی» در یزد راه‌اندازی می‌شود

کمیته امداد یزد با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت مردم، در روز عید غدیرخم نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح «اطعام علوی» اقدام می‌کند.

مراکز «اطعام علوی» در یزد راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: این نهاد در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد در روز عید سعید غدیرخم نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح «اطعام علوی» اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی 1811 کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح «اطعام علوی» هستند.

وی یادآور شد: این نهاد سال گذشته در روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع 114 هزار پرس غذای گرم و توزیع 12 هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد در بین مددجویان تحت حمایت در قالب این طرح اقدام کرد.

انتهای پیام
captcha