نیکوکاران یزدی در عید غدیر شادی را مهمان ‌خانه ایتام کنند
کد خبر: 3986742
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

نیکوکاران یزدی در عید غدیر شادی را مهمان ‌خانه ایتام کنند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: عید سعید غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی آنان با تأسی از سیره حضرت علی(ع) است.

نیکوکاران یزدی در عید سعید غدیرخم شادی را مهمان ‌خانه ایتام کنندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: این نهاد همواره درصدد است در مناسبت‌های مختلف نیکوکاران را برای رسیدگی به امور ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم ترغیب و تشویق کند تا در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

شجاعان ادامه داد: عید سعید غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی آنان با تأسی از سیره حضرت علی(ع) است، لذا مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده گرفته و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: هم‌اکنون 5200 یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از حمایت حامیان نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شب و روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح «اطعام علوی» اقدام می‌کند، نیکوکاران، مشتاقان و دوستداران مولی‌الموحدین، ابوالایتام حضرت علی(ع) می‌توانند به‌ صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha