رزمایش سلامت در امامزاده جعفر(ع) یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3986749
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

رزمایش سلامت در امامزاده جعفر(ع) یزد اجرا می‌شود

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد از اجرای رزمایش سلامت به مناسبت دهه امامت و ولایت در این آستان خبر داد.

رزمایش سلامت در امامزاده جعفر(ع) یزد اجرا می‌شودمحمدحسن برجیان، مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به ویژه برنامه‌های عید غدیرخم در این آستان مقدس از اجرای رزمایش سلامت خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش از ابتدای دهه امامت و ولایت با حضور پزشک عمومی و همچنین متخصص طب سنتی جهت ویزیت رایگان زائران در حال برگزاریست.

برجیان ساعت حضور پزشک در صحن امامزاده را از ساعت 1 الی 20 اعلام کرد و از برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در این امامزاده خبر داد.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه در شب و روز عید غدیرخم با حضور سخنرانان برجسته کشوری و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز افق امامزاده جعفر(ع) یزد افزود: همچنین در ایام مسابقه مجازی غدیر در گرایش‌های مختلف نقاشی، شعر و سرود، دل نوشته و خطبه غدیریه اجرا می‌شود که به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

برجیان با اشاره به جشن «بابا حیدر» در این امامزاده گفت: این جشن ویژه کودکان دبستانی به همراه خانواده و با اجرای گروه‌های سرود، نمایش طنز کودکانه، شعرخوانی، مسابقه و اهدا جوایز بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha