مسابقه کتابخوانی «إِنّی اُحِبُّ الصَّلاةَ» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3986904
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

مسابقه کتابخوانی «إِنّی اُحِبُّ الصَّلاةَ» در یزد برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی « إِنّی اُحِبُّ الصَّلاةَ» با محوریت کتاب راز سر به مُهر موفقیت از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «إِنّی أَحِبُّ الصَّلاةَ» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه بزرگ کتابخوانی «إِنّی اُحِبُّ الصَّلاةَ» با محوریت کتاب راز سر به مُهر موفقیت از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

این مسابقه مجازی با مسابقه جنبی «انتخاب بهترین اشعار و متون ادبی درباره نماز و ارتباط آن با عاشورا» همراه است که علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند.

زمان  برگزاری آزمون این مسابقه، نهم مهرماه و نتایج آن 16 مهرماه اعلام شده است و افراد برای اطلاع از جزییات این مسابقه می‌توانند به سایت این مؤسسه به آدرس www.saghaleinyazd.com  مراجعه کنند یا با شماره 035- 36227576 تماس بگیرند.

این مسابقه با جوایزی از جمله اهدای نیم‌سکه بهار آزادی به نفر اول، ربع‌سکه بهار آزادی به نفر دوم، دو میلیون تومان به نفر سوم و نفر چهارم تا پانزدهم نفری پانصد هزار تومان همراه خواهد بود و همچنین سیصد هزار تومان به پانزده نفر از جوایز بخش جنبی مسابقه است.

این مؤسسه به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «15 روز با غدیر» را به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌کند.

این مسابقه نیز با جوایز ارزنده همراه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند تا 12 مردادماه نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند و زمان برگزاری آزمون 13 مرداد خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط شرکت در مسابقه، نحوه دسترسی به فایل پی دی اف کتاب و ساختار آزمون به کانال این مؤسسه در فضای مجازی به آدرس https://eitaa.com/joinchat/1108279308Cd46da86581 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha