غدیر مکتب حیات‌بخش و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی است
کد خبر: 3986997
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
آیت‌الله سعیدی:

غدیر مکتب حیات‌بخش و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی است

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) طی پیامی گفت: غدیر نشانه عظمت، بزرگی، جامعیت مکتب حیات‌بخش و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی(ص) و روز یأس دشمنان، کفار، منافقان و شیاطین است.

به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی

روز هیجدهم ذی‌الحجه در بیان ائمه هدی(ع) و معارف اسلامی روز غدیر عیدالله الاکبر، و اشرف الاعیاد معرفی شده است.

خداوند تبارک و تعالی با دستور به نبی مکرم اسلام(ص) برای ابلاغ ولایت و وصایت امام علی(ع) در یک مراسم ویژه پس از برگزاری حج ابراهیمی زمینه هدایت و حکومت الهی را تا دامنه قیامت فراهم کرد.

با عنایت به آیات الهی غدیر نشانه عظمت، بزرگی، جامعیت مکتب حیات بخش و عزت آفرین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم و روز یأس دشمنان، کفار، منافقان و شیاطین است.

غدیر یک مفهوم مترقی و نجات‌بخش، روز اخوت و برادری، روز تمسک به حبل متین و عروةالوثقی الهی، جلوه‌ای دیگر از بعثت و چون آن روز درخشان و ماندگار است.

غدیر تنها یک روز نیست بلکه دامنه آن به بلندای تاریخ است غدیر یک بِرکه نیست بلکه اقیانوس بی‌پایان معارف توحیدی و فضائل نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و جانشین برحق او امام علی بن ابیطالب(ع) و بشارت به آمدن منجی عالم بشریت است.

اینجانب با تبریک این روز بزرگ به ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم ولایت‌مدار قم و سادات جلیل‌القدر و خادمان نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و خانواده‌های محترم ایشان و تقدیر مجدد و تبریک به کادر درمان، با توجه به شرایط بیماری همه‌گیر کرونا، حال که امسال هم امکان و شرایط مساعد جلوس و دید و بازدید فراهم نیست، امیدوارم همه ما با رعایت دستورالعمل‌ها به قطع زنجیره این ویروس منحوس کمک و با اقتدا به امیرالمؤمنین(ع) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‎العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با صرف هزینه‌ها برای کمک به افراد نیازمند و آسیب‌دیده تحقق‌بخش مواسات و کمک‌های مؤمنانه باشیم.

سیدمحمد سعیدی

نماینده ولی فقیه، امام‌جمعه و تولیت آستان مقدس قم»

انتهای پیام
captcha