اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3988329
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی راه‌اندازی شد

اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی با عنوان «شهرآموز» با هدف ایجاد فرصت بهره‌گیری از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های شهری راه‌اندازی شد.

مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، 12 مرداد در مراسم راه‌اندازی مدرسه «شهرآموز» با اشاره به اینکه یزد، شهر دوستدار کودک شناخته می‌شود، اظهار کرد: شهرآموز در پنج محور اصلی از جمله شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و همچنین شهر و فراغت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان متناسب با سر فصل‌ها توسط اساتید مجرب مورد آموزش قرار گرفته و فایل‌ها و محتویات آموزشی ضبط و به صورت مجازی پخش و ارائه خواهد شد.

ملازینلی با تأکید بر استفاده از ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان در رویدادهای شهر افزود: محوریت اصلی شهرآموز این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت‌ها و مسئولیت‌های شهرداری آشنا شوند و لازمه آن اتفاقات و رویدادهایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری می‌تواند مفید و مؤثر تلقی شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: فراخوان شهرآموز برای نوجوانان 12 الی 15 سال از تیرماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha