انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و ستاد اقامه نماز هرمزگان
کد خبر: 3989441
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و ستاد اقامه نماز هرمزگان

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان و ستاد اقامه نماز استان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ نماز منعقد شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین کمیته امداد و ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، صبح امروز، 18 مردادماه با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان و مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ نماز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اعتمادی، مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در این مراسم، اظهار کرد: قطعاً مجموعه کمیته امداد به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز است که فعالیت‌های تحسین‌برانگیزی در این زمینه به انجام رسانده است.

اعتمادی تصریح کرد: با توجه به رسالت کمیته امداد و وجود تفاوت‌های محسوس در خصوص توجه به مسئله نماز نسبت به سایر دستگاه‌ها و همت، عزم و اراده مدیرکل آن یقین می‌دانیم که این تفاهم‌نامه عملیاتی و در واقع اجرایی خواهد شد.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز بین کارکنان و جامعه هدف تحت حمایت در دستور کار دارد، بیان کرد: توسعه و ترویج نماز، هم تکلیف دینی و هم تکلیف اداری است و همه ما وظیفه داریم شرایط و تمهیدات لازم را جهت فرهنگ‌سازی و ترویج این فریضه الهی فراهم سازیم.

انتهای پیام
captcha