برنامه‌های دهه «امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر» در یزد اعلام شد
کد خبر: 3989509
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

برنامه‌های دهه «امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر» در یزد اعلام شد

مدیر روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد شعار امسال این دهه را «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر، مسئولان پاسخگو» دانست و برنامه‌های این ستاد را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه «امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر» در یزد اعلام شدسید ضیاء میراللهی، مدیر روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد رسانه‌ و فرهنگ را رویکر جدید این ستاد دانست و اظهار کرد: برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در سه بخش قبل، حین و بعد از دهه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی در قالب قبل از دهه می‌توان به نشست با ائمه جمعه، برگزاری نشست اعضای ستاد استان، تشکیل ستاد هماهنگی برگزاری دهه احیای این واجب الهی به ریاست حجت الاسلام صانعی دبیرستاد، هماهنگی های لازم با صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها اشاره کرد .

میراللهی با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت‌های کرونایی عمده برنامه‌ها به صورت مجازی و رسانه‌ای دنبال خواهد شد، جلسه توجیهی با دست اندرکاران ستادهای شهرستانی، گردهمایی علمداران حسینی را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: دهه امر به معروف و نهی از منکر امسال با عنوان «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر، مسئولان پاسخگو» نامگذاری شده است.

وی غبارروبی قبور شهدا بویژه شهدای سلامت، دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، تجلیل از خانواده شهدای سلامت، سخنرانی دبیر ستاد در نماز جمعه، دیدار با علما و بزرگان، برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌ها و نشست با روحانیان و طلاب و مبلغان فعال با آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد، مسابقه پیامکی، ساخت 20 کلیپ و پخش در شبکه استانی و فضای مجازی را از برنامه‌های دیگر این دهه دانست.

مدیر روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد بیان کرد: برخی از برنامه‌ها از جمله ارزیابی گروه‌های مردمی شوراهای دستگاه‌ها و ستادهای شهرستانی و تجلیل از فعالان  و دست اندرکاران حوزه امر به معروف و نهی از منکر در قالب برنامه‌های بعد از دهه اجرایی خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha