فعالیت 200 طلبه جهادی یزدی در سنگر مبارزه با کرونا
کد خبر: 3989514
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

فعالیت 200 طلبه جهادی یزدی در سنگر مبارزه با کرونا

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به فعالیت 200 نفر از طلاب و روحانیون یزدی در سنگر مبارزه با کرونا بر حرکت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با برنامه‌ریزی دقیق و منجسم تأکید کرد.

فعالیت 200 طلبه جهادی یزدی در مبارزه با کرونابه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام وحدتی‌آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه کشور، امروز، 18 مرداد در جلسه ستاد حوزوی بحران استان یزد که در مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد، با تشکر از زحمات طلاب جهادی استان در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه و مقابله با کرونا اظهار کرد: حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حضور در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها قابل تقدیر و تشکر است و این حرکت جهادی باعث آبرو برای روحانیت شد.

وی افزود: بیش از 200 نفر از طلاب و روحانیون یزدی در این حرکت خودجوش جهادی حضور داشته و به یاری مردم و بیماران شتافتند ولی نباید به حرکت‌های جهادی در زمینه سیل و زلزله و کرونا اکتفا شود و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منجسم از این قبیل اقدامات و حرکت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف ادامه داشته باشد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه‌های علمیه گفت: طبق آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته، آسیب‌های اجتماعی هر استان شناسایی شده و می‌توان از ظرفیت‌های طلاب و روحانیون با مهارت افزایی و ارتقا علمی جهت رفع این آسیب‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: جهت بررسی آسیب‌ها و ارائه راهکار جهت رفع آن‌ها، لازم است جلسات ستاد به صورت منظم با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود.

وحدتی آراسته بیان کرد: همچنین جهت بازتاب هنرمندانه حرکت‌های جهادی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود، باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha