طرح «اطعام و احسان حسینی» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3989517
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

طرح «اطعام و احسان حسینی» در یزد اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در ماه محرم و صفر در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در این استان خبر داد.

طرح «اطعام و احسان حسینی» در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشت مددجویان تحت حمایت از طریق مشارکت نیکوکاران در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اظهار کرد: کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «اطعام و احسان حسینی» اجرا کند.

وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های مختلفی برای اطعام و تأمین بسته‌های معیشتی نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری اجرا کرد که با استقبال و مشارکت مطلوب مردم نیک‌اندیش استان یزد روبرو شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری#۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» هستند، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

انتهای پیام
captcha