برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نسل حسینی در قم
کد خبر: 3989778
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نسل حسینی در قم

سطح مقدماتی دوره آموزشی تربیت مربی نسل حسینی ویژه طلاب خواهر در قم با مشارکت اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم و هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نسل حسینی در قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، این دوره آموزشی در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تکمیلی طراحی شده است که سطح مقدماتی آن در آستانه ماه محرم با حضور طلاب خواهر از استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و همدان در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی تربیت مربی نسل حسینی با محوریت بحران جمعیت برگزار شده و شرکت‌کنندگان این دوره، طلاب خواهر سطح ۲ و مبلغات اعزامی به مجالس عزاداری ماه‌های محرم و صفر هستند.

کارگاه‌های سطوح متوسطه و تکمیلی بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود، در دوره مقدماتی، پنج استاد به تبیین پیامدها و خطرات تحدید نسل و راهکارهای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری و ازدیاد نسل پرداختند.

دوره آموزش تربیت مربی نسل حسینی با مشارکت اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha