راه‌اندازی «حسینیه کودک» در هیئت‌های قزوین
کد خبر: 3989892
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

راه‌اندازی «حسینیه کودک» در هیئت‌های قزوین

عضو ستاد بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای اینکه بتوانیم برای بخشی از مخاطبان هیئت‌های مذهبی که کودکان هستند برنامه‌ای داشته باشیم و با زبان کودکانه آن‌ها را با مکتب امام حسین(ع) آشنا کنیم تصمیم گرفتیم حسینیه کودک را در کنار هیئت‌ها راه‌اندازی کنیم.

محرم 1400 در هیئت‌های قزوین «حسینیه کودک» راه‌اندازی می‌شودمحدثه اخوان‌قدس، عضو ستاد بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، بیان کرد: کارگروه کودک و نوجوان سازمان تبلیغات پیش از ماه محرم با هدف تربیت دینی کودکان و ساماندهی تشکل‌های کودک و نوجوان شکل گرفت و در آغاز ماه محرم آمادگی خود را برای ارائه محتوا، فضاسازی، اعزام مربی‌های تربیتی و آموزشی به هیئت‌های مذهبی اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی حسینیه کودک در هیئت‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم برای بخشی از مخاطب هیئت‌های مذهبی که کودکان هستند برنامه‌ای داشته باشیم و با زبان کودکانه آن‌ها را با مکتب امام حسین(ع) آشنا کنیم تصمیم گرفتیم حسینیه کودک را در کنار هیئت‌ها راه‌اندازی کنیم.

اخوان تصریح کرد: در حسینیه کودک همچون سایر هیئت‌ها پروتکل‌های بهداشتی تمام و کمال رعایت خواهد شد و هیئاتی که فضای کافی برای حسینیه کودک ندارند می‌توانند بسته‌ها و محتوای تربیتی را بین کودکان توزیع کنند تا کودکان در کنار والدینشان در برنامه حضور داشته باشند و در پایان فعالیت‌های خود را به مربی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: کاربرگ‌های نقاشی و کاردستی‌ها متناسب با ایام محرم طراحی شده است و هیئت‌هایی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شعار این برنامه «هیئت دوست‌دار مادر و کودک» است، اظهار کرد: ما برای اینکه یک شهر دوست‌دار مادر و کودک داشته باشیم لازم است در ابتدا یک هیئت دوست‌دار مادر و کودک داشته باشیم به همین جهت در سال جاری حسینیه کودک را راه‌اندازی کردیم.

انتهای پیام
captcha