اقدامات پلیس بر اساس امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 3989895
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

اقدامات پلیس بر اساس امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده انتظامی استان یزد با تأکید بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و اکنون تمام اقدامات پلیس نیز بر این اساس است.

امر به معروف و نهی از منکر در قالب فرهنگ نهادینه شودبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، 19 مرداد در کمیته اجرایی امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی بر مطالبه‌گری از دستگاه‌های متولی در زمینه عفاف و حجاب در سطح جامعه تأکید و بیان کرد: برخورد جدی با مزاحمان نوامیس مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان یزد با تأکید بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و اکنون تمام اقدامات پلیس، بر اساس امر به معروف و نهی از منکر است.

بهدانی‌فرد تصریح کرد: باید بر ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه شود و در این خصوص همه دستگاه‌های متولی در این زمینه باید تلاش کنند تا امر به معروف و نهی از منکر به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات خوب پلیس یزد در این زمینه گفت: یکی از رویکردهای مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد آموزش و فرهنگسازی است. امیدواریم با همراهی و کمک همه دستگاه‌های مسئول، این واجب الهی در جامعه ما به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha