راه‌اندازی بیش از ۱۴۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در گلستان
کد خبر: 3990060
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

راه‌اندازی بیش از ۱۴۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در گلستان

طرح «اطعام حسینی و احسان حسینی» با افتتاح بیش از ۱۴۰ آشپزخانه اطعام حسینی در سراسر استان گلستان آغاز می‌شود.

ارسالی چهارشنبه//افتتاح بیش از ۱۴۰ آشپزخانه اطعام حسینی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد‌، عیسی بابایی‌، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان‌، در آیین افتتاح این آشپزخانه، گفت: این اقدام از ایام غدیرسال گذشته آغاز شد به طوری که در عید غدیر امسال بیش از ۱۳۳ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

بابایی با بیان اینکه بعد از لبیک به بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب در اجرای طرح مواسات وهمدلی‌، همه پای کار آمدند، اظهار کرد: به رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار و برخی مشکلات اقتصادی، ارائه کمک های مومنانه مردم به نیازمندان چشم گیر بوده وکماکان نیز با همان جدیت ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به کمک ۱۷میلیارد و پانصد میلیون تومانی گلستانی‌ها در سال گذشته، اظهار کرد: آشپزخانه‌های راه‌اندازی شده تا پایان ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می‌شود در این ایام بیش از ۷۱۰ هزارپرس غذا طبخ و همچنین تعداد بیش از ۲۳ هزار سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در عالم بشریت سفره‌ای با برکت تر از سفره امام حسین(ع) و ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

بابایی با قدردانی از دستگاه‌های همراه در این طرح گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا‌، نذورات مردمی در قالب طرح «اطعام حسینی‌، احسان حسینی»، جمع آوری و به‌صورت غذای گرم یا سبد غذایی بر اساس نوع نذورات مردم از طریق کمیته امداد جمع‌آوری و با مشارکت مراکز نیکوکاری و کمک‌های خوب خیران، عزاداران حسینی، مساجد و هیئات‌ مذهبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان ماه صفر در سراسر استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی گفت: نیکوکاران گلستانی برای مشارکت در این طرح می‌توانند‌، به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مراجعه و یا به‌صورت غیر‌حضوری از طریق کد آسان پرداخت #۰۱۷۸۸۷۷ و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی‌، کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha