بازدید نماینده ولی فقیه درکردستان از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا
کد خبر: 3990154
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

بازدید نماینده ولی فقیه درکردستان از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار امروز، 20 مردادماه از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان امروز، 20 مردادماه در بازدید نماینده ولی فقیه در استان کردستان از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری غیردولتی بعد از انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های کشور و با ساختار دانشجویی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: خبرگزاری ایسنا عضو هیچ گروه و حزب سیاسی نیست و این امر موجب شده که خبرگزاری ایسنا به شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و انعکاس توانمندی‌ها در جامعه‌ کمک کند و به همین منظور در حال حاضر به یکی از خبرگزاری‌های مورد وثوق و اعتماد مردم و مسئولان تبدیل شده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان افزود: ما در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه موفق آن را دیدیم که خبرگزاری ایسنا و ایکنا هم در این قضیه مستثنی نیستند و به همت جوانان دانشجو در عرصه اطلاع‌رسانی تحول خوبی را در کشور ایجاد کرده‌اند.

اسدی به فعالیت خبرگزاری ایکنا به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایکنا تنها خبرگزاری تخصصی قرآن در سطح جهان بوده که مأموریت خود را در عرصه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های قرآنی به خوبی به انجام رسانده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این بازدید اظهار کرد: جهاددانشگاهی جزئی از دانشگاه است و در این راستا باید دانشگاه و جهاددانشگاهی همواره در کنار هم قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط من با جهاددانشگاهی از گذشته و در سایر استان‌های محل خدمتم بسیار ارتباط خوبی بوده است، بیان کرد: براین اساس بسیار علاقمند هستیم که با جهاددانشگاهی ارتباط داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: هدف ما از بازدید از خبرگزاری‌‌های ایسنا و ایکنا تشکر و قدردانی از خبرنگاران این دو خبرگزاری بوده است.

انتهای پیام
captcha