اعلام روش‌های نوین مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی
کد خبر: 3991445
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

اعلام روش‌های نوین مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: مردم به دو صورت غیرحضوری و حضوری می‌توانند در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

ارسالی|اعلام روش‌های نوین مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به روش‌های پرداخت مشارکت مردمی در طرح «اطعام حسینی» اظهار کرد: مردم عزادار و خیر ارومیه می‌توانند از طریق کد دستوری #1*8877* و همچنین شماره کارت مجازی 6037997900001232  در طرح ملی اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

وی افزود: علاوه بر این مردم نیکوکاری استان می‌توانند از طریق  دفاتر و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نیز در طرح ملی اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در سطح استان چندین آشپزخانه حسینی راه‌اندازی شده و در آن روزانه غذای گرم تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در ایام محرم مردم نیز می‌توانند نذورات خود را این کمیته اهدا کنند تا صرف تهیه غذای نذری و گوشت قربانی برای نیازمندان و عزاداران حسینی شود.

سهندی خاطرنشان کرد: در این آشپزخانه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جد رعایت شده و نظارت مستمری بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha