مسابقه بزرگ مداحی «علمدار» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3991490
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

مسابقه بزرگ مداحی «علمدار» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ مداحی «علمدار» در دو بخش نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی خبر داد.

مسابقه بزرگ مداحی «علمدار» در یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه بزرگ مداحی «علمدار» خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات مداحی ویژه رده سنی 8 تا 23 سال و در دو بخش نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقه را شناسایی استعدادهای برتر استانی و آموزش این افراد و معرفی به هیئات مذهبی دانست و گفت: ارسال اثر به این مسابقه از اول محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کاظمی افزود: آثار توسط داوران یزدی مورد بازبینی و داوری قرار می‌گیرد و آثار برگزیده برای اجرای حضوری دعوت می‌شوند و در مراسمی در محل مسجد جامع با حضور مداحان برجسته استان به اجرا خواهند پرداخت و برترین‌ها انتخاب و به مرحله فینال که با حضور داوران کشوری و استانی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند و نفرات اول تا سوم معرفی خواهند شد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد از برگزاری دو ورکشاپ پس از مرحله فینال و یک ورکشاپ تخصصی قبل از فینال با حضور داوران مطرح کشوری خبر داد و یادآور شد: افرادی که انتخاب می‌شوند به هیئات و مجالس مذهبی و عزاداری معرفی و به اجرای برنامه می‌پردازند، البته در حال تدارک پخش زنده مرحله فینال از شبکه استانی و هماهنگی با صدا و سیما مرکز یزد هستیم.

کاظمی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند در قالب کلیپ 2 الی 5 دقیقه‌ای که به صورت افقی فیلم گرفته می‌شود، به شماره 09391505312 به نام یحیی صفدرخان مسئول برگزاری مسابقه ارسال کنند که در صورت تأیید برای شرکت در مسابقه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha