نماز جماعت ظهر عاشورا در چهارمحال‌وبختیاری اقامه شد
کد خبر: 3991810
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
همزمان با سراسر کشور؛

نماز جماعت ظهر عاشورا در چهارمحال‌وبختیاری اقامه شد

امروز همزمان با عاشورای حسینی، عزاداران چهارمحال‌وبختیاری پس از برپایی محافل عزا و ابراز عشق و ارادت قلبی خود به حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا، نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد امروز همزمان با عاشورای حسینی صحنه اجتماع پرشور عزاداران و این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و روضه‌خوانی همراه بود. عزاداران حسینی سپس نماز ظهر عاشورا را به یاد آخرین نماز شهدای دشت کربلا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه کردند.

مردم دیگر مناطق چهارمحال و بختیاری در شهرها و روستاها نیز پس از برپایی محافل عزا در مساجد، حسینیه‌ها، مصلاهای شهرها، امامزادگان و بقاع متبرکه، گلزار شهدا و فضاهای باز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ابراز عشق و ارادت قلبی خود به حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا، نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند.

یادآوری می‌شود، به دلیل قرار داشتن در شرایط اوج خیز پنجم کرونا و به‌منظور رعایت مقررات بهداشتی و پیشگیری از ایجاد تجمعات، تمهیدات لازم برای برپایی نماز ظهر عاشورا در نقاط متعدد شهرها و روستاها پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام
captcha