توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شوط
کد خبر: 3991908
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شوط

فرمانده سپاه شوط گفت: در راستای لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش کمک مؤمنانه ۵۰۰ بسته معیشتی و اقلام بهداشتی در عاشورای حسینی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

ارسالی| توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شوطاحمد رمضانی، فرمانده سپاه شوط، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در راستای لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی برنج، ماکارونی، روغن، گوشت، چای و قند و اقلام بهداشتی در عاشورای حسینی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان بوده و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

فرمانده سپاه شوط ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در چندین نوبت بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شده و در ادامه نیز این کارها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی نیز در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و در این طرح پایگاه‌های بسیج به عنوان مراکز واکسیناسیون مورد استفاده قرار گرفته و با همکاری علوم پزشکی سپاه برای بیماری‌یابی اقدام خواهد کرد.

رمضانی در پایان اظهار کرد: تجهیز تخت‌های بیمارستانی و ایجاد نقاهتگاه از دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی است که توسط نیروهای بسیجی شوط انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha