توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در طرح «احسان حسینی» زنجان
کد خبر: 3992191
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در طرح «احسان حسینی» زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای طرح «احسان حسینی» تاکنون بیش از 10 هزار و 600 بسته معیشتی با هم‌افزایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیران تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در طرح «احسان حسینی» زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از ابتدای پویش ملی و معنوی «اطعام حسینی» و «احسان حسینی » که از ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیش از 10 هزار و 600 بسته معیشتی از طریق کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مشارکت خیران تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اطعام و احسان حسینی در دو بخش توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، ابراز کرد: تمامی فعالیت‌های این نهاد چه در بحث طبخ و توزیع غذای گرم و چه در تامین بسته‌های معیشتی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی افراد انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، گوشت قربانی و همچنین اقلام بهداشتی است که با اولویت خانواده‌های ایتام و خانواده‌های تحت حمایت آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح «اطعام حسینی» تاکنون از طریق 72 آشپزخانه اطعام حسینی 130 هزار پرس غذای گرم به ارزش 34 میلیارد و 588 میلیون ریال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان طبخ و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

صفری تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را در قالب طرح‌های احسان و اطعام حسینی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی 603797950030420 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و همچنین از طریق تلفن نیکوکاری 33116 تا پایان ماه صفر جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیت بانیان به خانواده‌های نیازمند به کمیته امداد استان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha