برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد
کد خبر: 3992375
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم‌پزشکی یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» با نگاهی نو به حماسه عاشورا خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزدعلی دهقانی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدصدوقی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» با نگاهی نو به حماسه عاشورا به مناسبت ایام سوگواری امام‌حسین (ع) در این دانشگاه خبر داد.

وی با اعلام تغییر زمان برگزاری این مسابقه به دلیل تعطیلات اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا افزود: این مسابقه روز سه‌شنبه، دوم شهریورماه جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل مسابقه به سایت معاونت فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از برگزاری نمایشگاه «نذر کتاب» خبر داد و بیان کرد: مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد این نمایشگاه را به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از یکم شهریور ماه به مدت چهار روز برگزار می‌کند.

دهقانی تصریح کرد: این نمایشگاه در محوطه روبروی دانشگاه پیراپزشکی مجتمع آموزشی و پژوهشی حضرت امام رضا(ع) برپا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی «مدینه فاضله در پرتو امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه پرسنل معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و به صورت غیرحضوری و از یکم شهریورماه با پودمان 6 ساعت شغلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha