بیش از 83 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد
کد خبر: 3992509
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

بیش از 83 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: از یکم تا سیزدهم محرم 83 هزار و 500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد که این امر تا پایان ماه صفر در سطح استان اجرا می‌شود.

رضازاده// بیش از 83 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، یکم شهریورماه، در حاشیه بازدید از محل توزیع غذای گرم بین مددجویان اردبیلی، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از یکم تا سیزدهم محرم 83 هزار و 500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان اردبیلی توزیع که این امر تا پایان ماه صفر در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح اطعام حسینی با مشارکت خیران و نیکوکاران اردبیلی با جدیت ویژه‌ای اجرا می‌شود که به همین منظور دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه به صورت نقدی و غیرنقدی برای اجرای این طرح در نظر گرفته و 11 هزار و 850 سبد کالا نیز در بین محرومان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: دو میلیارد و 500 میلیون نیز برای تهیه سبد کالا در این ایام هزینه شده که خوشبختانه همکاری خیران و مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه و نیز سپاه و بسیج به شکل مناسب و مطلوب ادامه دارد و به همین منظور 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان جامعه کمک‌رسانی شده است.

دشتی تصریح کرد: آماده دریافت کمک‌های مردمی برای اجرای طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان صفر ماه هستیم تا بتوانیم با کمک‌رسانی به مستمندان جامعه مشکلات آنان را تا حد امکان برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: شماره کارت 6037997950030552 و سامانه الکترونیکی #045*8877* دو روش ساده برای مشارکت در اجرای طرح احسان و اطعام حسینی است.

انتهای پیام
captcha