۶۴۴ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند کوهدشت توزیع شد
کد خبر: 3992555
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
در قالب طرح «احسان حسینی»؛

۶۴۴ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند کوهدشت توزیع شد

رئیس کمیته امداد کوهدشت از توزیع ۶۴۴ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۸ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» بین خانوارهای نیازمند این شهرستان خبر داد.

۶۴۴ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند کوهدشت توزیع شدبه گزارش ایکنا از لرستان، قاسم رستمی، رئیس اداره کوهدشت امروز، یکم شهریورماه در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های کمیته امداد کوهدشت در دهه اول محرم، گفت: با آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه محرم ۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی به طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: در همین راستا ۶۴۴ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۸ میلیون تومان بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره کوهدشت با بیان اینکه اطعام و احسان حسینی در دو بخش توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانوار‌های نیازمند انجام می‌شود، افزود: تمامی فعالیت‌های این نهاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رستمی در پایان گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان کوهدشت می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را در قالب طرح‌های احسان و اطعام حسینی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶۷*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهدا نمایند.

انتهای پیام
captcha