پویش مجازی «احلی من العسل» تا اربعین ادامه دارد
کد خبر: 3992715
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

پویش مجازی «احلی من العسل» تا اربعین ادامه دارد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری نهمین پویش مجازی «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

برگزاری پویش مجازی «احلی من العسل» در یزدحسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری نهمین پویش مجازی «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش از اول محرم الحرام و در سه بخش ادبی، هنری و معرفتی ویژه دانش‌آموزان در این استان آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش ادبی در رشته‌های داستان‌نویسی با موضوعات «اگر من جای حضرت قاسم(ع)بودم»، «محرم در خانه و زندگی ما»، «قاسم بن الحسن(ع) و ولایت‌مداری»، «شهدا در مکتب خانه قاسم» و «قاسم بن الحسن(ع) و قاسم سلیمانی» و شعر با مضمون احلی من العسل و شهادت حضرت قاسم ابن الحسن و یا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

ملانوری افزود: بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی، طراحی پوستر و تصویرسازی، نماهنگ، فیلم کوتاه مستند، عکاسی با محورهای «هر خانه یک حسینیه»، «مراسم احلی من العسل از دوربین من»، «عزاداری در کوچه و محله»، «آئین‌های عزاداری»، «کودکان و نوجوانان در محرم»، «من و اربعین» و رشته خوشنویسی و همچنین بخش معرفتی شامل رشته‌های پادکست، مداحی نوغلامان، خطابه‌خوانی خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد مهلت ارسال آثار را تا پنجم مهرماه همزمان با اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان باید آثار را به سامانه ir.qenzanjan و یا آی دی ahlamenalasal9 @در شبکه شاد ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه آثار و تولیدات دریافتی فاخر در شبکه شاد به نمایش گذاشته خواهد شد یادآور شد: برگزیدگان با اهدای تقدیرنامه و هدایایی، تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha