هیئت‌های مذهبی یزد زمینه آزادی زندانیان را فراهم کردند
کد خبر: 3992871
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

هیئت‌های مذهبی یزد زمینه آزادی زندانیان را فراهم کردند

به مناسبت ماه محرم و در راستای اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» هیئت‌های مذهبی استان یزد با اهدای مبالغی زمینه آزادی زندانیان جرابم غیرعمد را فراهم کردند.

هیئات مذهبی یزد زمینه آزادی زندانیان را فراهم کردندبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ماه محرم و در راستای اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» هیئت‌های مذهبی استان یزد با اهدای مبالغی زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

بر این اساس هیئت عزادارن حسینی شاهزاده علی‌اکبر(ع) کوی کاشانی یزد با اهدای مبلغ 21 میلیون تومان زمینه آزادی زندانی محکوم مالی را فراهم و به پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» پیوست.

رضا جعفری‌نسب، سردسته این هیئت عزاداری گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه در سال جاری این هیئت برای صیانت از جان عزاداران و مردم شریف استان به شیوه سنتی عزاداری نکرده و هزینه‌های نذورات هیئت را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

همچنین در برنامه‌ای هیئت علی ابن موسی الرضا مهرپادین مهریز مبلغ 50 میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

کرمی، مسئول این هیئت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال تصمیم گرفته شد تا عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و در کنار آن مبلغی را نیز صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کنیم.

همچنین در مراسمی مبلغ 30 میلیون تومان از طرف هیئت کشکنو یزد و 72 میلیون تومان از سوی مؤسسه خیریه چهارده معصوم و حضرت ابوالفضل عباس(ع) این محله به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا شد.

یادآور می‌شود پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» به همت ستاد دیه استان یزد و شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha