گروه‌های جهادی طلاب در یزد ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3992962
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

گروه‌های جهادی طلاب در یزد ساماندهی می‌شوند

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی طلاب و حوزویان در عرصه‌های مختلف در سطح استان، از شناسایی و ساماندهی این گروه‌ها خبر داد.

گروه های جهادی طلاب ساماندهی می شوندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، 2 شهریور در جلسه ستاد حوزوی بحران استان یزد که در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با تأکید بر شناسایی و ساماندهی گروه‌های جهادی طلاب و حوزویان اظهار کرد: حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و حضور در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: طلاب و روحانیون یزدی در این حرکت خودجوش جهادی حضور داشته و به یاری مردم و بیماران شتافتند و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منجسم این اقدامات و حرکت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف انجام و تداوم داشته باشد.

یادآور می‌شود در این جلسه اعضا نسبت به شناسایی طلاب و روحانیونی که در زمینه‌های مختلف از جمله مقابله با کرونا و آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، تأکید کردند و مصوب شد فعالان در این عرصه جهت بهره‌مندی از مزایا و کار تشکیلاتی شناسایی و ساماندهی شوند. همچنین مقرر شد جهت ارتقا سطح علمی مهارت‌های طلاب و گروه‌های جهادی از طریق آموزش‌های مورد نیاز و مرتبط با فعالیت‌ها برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام
captcha