بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای «عبدالله کرده» مهاباد
کد خبر: 3993592
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای «عبدالله کرده» مهاباد

رئیس آموزش و پرورش مهاباد از بهره‌برداری از مدرسه دوکلاسه خیرساز روستای «عبدالله کرده» به مناسبت هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریالی خبر داد.

ارسالی/ بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای 《عبدالله کرده》 مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کریم سلیمانی، رئیس آموزش و پرورش مهاباد، ۶ شهریورماه در مراسم افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای «عبدالله کرده» اظهار کرد: این مدرسه با کمک خیران مدرسه‌ساز در زمینی به مساحد ۴۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریالی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۳۰ درصد از هزینه ساخت این مدرسه توسط یکی از خیران به نان عزیز انباری تامین شده و مابقی نیز توسط اداره نوسازی، توسعه و تجهیز شهرستان پرداخت شده است. با افتتاح این مدرسه ۲۰ دانش‌آموز روستای «عبدالله کرده» در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و امید است در سایر روستاهای بدون مدرسه نیز دانش‌آموزان در یک محیط ایمن و زیبا ادامه تحصیل دهند.

سلیمانی بیان کرد: کمک‌های خیران مدرسه‌ساز جای تقدیر و تشکر دارد و برای توسعه همکاری‌ها نیازمند مشارکت هر چه بیشتر خیران است.

عارف خدرلو، فرماندار مهاباد نیز در این مراسم تصریح کرد: دولت نگاه ویژه به بخش روستایی در همه زمینه‌ها داشته و خدمات رفاهی زیادی در امر مدرسه‌سازی، گازرسانی، آب و عمران فراهم کرده است. امسال نیز بیش از ۶۰ درصد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در بخش خدمات روستایی به بهره‌برداری رسیده که نشان از اهمیت روستا در نظام دارد.

انتهای پیام
captcha