فعالیت 1000 هیئت مذهبی در اردبیل
کد خبر: 3993774
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

فعالیت 1000 هیئت مذهبی در اردبیل

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: بیش از یک هزار هیئت مذهبی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند و بسیاری از نیکوکاران احسانات و انفاقات خود را به سمت طرح «اطعام و احسان حسینی» سوق داده‌اند.

رضازاده// 1000 هیئت مذهبی در اردبیل فعالیت می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هفتم شهریورماه، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، اظهار کرد: بیش از 800 نفر از مبلغان دینی در سطح استان اردبیل به تبلیغ طرح «اطعام و احسان حسینی» در مساجد، حسینیه‌ و هیئت‌های مذهبی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای استفاده از ظرفیت خیران و هیئت‌های مذهبی اولویت اساسی است، بیان کرد: بیش از یک هزار هیئت مذهبی در سطح استان اردبیل فعالیت دارند و بسیاری از نیکوکاران احسانات و انفاقات خود را به سمت طرح «اطعام و احسان حسینی» سوق داده‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: کمک‌رسانی به اقشار محروم جامعه جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه کمیته امداد همواره یار و یاور نیازمندان بوده است.

در ادامه، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، نیز اظهار کرد: در طول 20 روز گذشته 109 هزار پرس غذای گرم، 17هزار سبدکالا و 18 هزار بسته بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند توزیع شده است.

وی بیان کرد: طرح «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه دارد و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #045*8877* یا شماره کارت 6037997950030552 کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha