ساخت ۱۷۵۰ کلاس درسی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3993827
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

ساخت ۱۷۵۰ کلاس درسی در آذربایجان غربی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر عملیات احداث یک‌هزار و ۷۵۰ کلاس درسی در سطح استان در دست اجرا است.

ارسالی/ ساخت ۱۷۵۰ کلاس درسی در آذربایجان غربی

به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیدین رحمانی، معاون‌ امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، ۷ شهریورماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی هفته دولت اشنویه، در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۳۹۳ طرح عمرانی افتتاح شد که مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای این طرح‌ها برابر با ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریاد است.

وی افزود: از مجموع طرح‌های افتتاحی ۳۹ طرح مربوط به شهرداری‌های سطح استان بود که ۳۷۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از کلنگ‌زنی ۳۲ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و تصریح کرد: امید است با افتتاح این طرح‌ها برای اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی استان گام‌های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به جزئیات این طرح‌ها ادامه داد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان در حال حاضر ۷۰ درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار بوده و با افتتاح طرح‌های حوزه مخابرات و فناوری پوشش اینترنت در روستاهای استان به ۸۸ درصد رسیده است.

رحمانی در پایان بیان کرد: در حال حاضر عملیات احداث یک‌هزار و ۷۵۰ کلاس درسی نیز در سطح استان در دست اجرا بوده که با بهره‌برداری از آنها سرانه آموزشی استان افزایش پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha