توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان غربی
کد خبر: 3993968
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: از ابتدای محرم تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب طرح «اطعام حسینی» توزیع شده است.

ارسالی| توزیع 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به جزئیات اقدامات انجام شده در طرح «اطعام حسینی» در ایام محرم اظهار کرد: در قالب این طرح و از ابتدای محرم تاکنون 250 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: این غذاها در آشپزخانه‎های حسینی سطح استان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهیه این غذاها در اولویت قرار داشته است. هزینه صرف شده برای این غذاها برابر با هفت میلیارد و 150 میلیون تومان بوده و از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

سهندی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی»، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی نیز در دستور کار قرار داشت. از ابتدای محرم تاکنون 22 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش پنج میلیارد و 250 میلیون تومان در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب طرح «اطعام حسینی» توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان صفر ادامه دارد، گفت: مردم عزادار و خیر آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کدهای دستوری #1*8877* و  #12* و همچنین شماره کارت مجازی 6037997900001232 در طرح ملی اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha