افتتاح 25 پروژه طی هفته دولت در سپیدان / 142 فرصت شغلی جدید ایجاد شد
کد خبر: 3994008
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

افتتاح 25 پروژه طی هفته دولت در سپیدان / 142 فرصت شغلی جدید ایجاد شد

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت ۲۵ پروژه در شهرستان سپیدان با حضور استاندار فارس افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در هفتمین روز از هفته دولت، 25 پروژه در بخش‌های مختلف در شهرستان سپیدان با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 8 شهریورماه در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان سپیدان اعتبار پروژه‌های افتتاح شده را ۱۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور بیش از ۱۴۲ فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان سپیدان در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهری، مسکن، خدمات، روستایی، کشاورزی و غیره اجرا شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه در این سفر چند طرح گلخانه‌ای نیز به بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: توسعه کشت گلخانه‌ای موجب استفاده بهینه از منابع آب و بهره‌وری بهتر از خاک خواهد شد.

 پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین پرورش ماهی قزل آلا از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

استاندار فارس تصریح کرد: حرکت به سمت کشاورزی علمی و دانش بنیان نیازمند توسعه فضاهای گلخانه‌ای، مزارع پرورش ماهی و صنایع تبدیلی کشاورزی است؛ چراکه چنین طرح‌هایی زمینه خلق ثروت و ارزش افزوده و توسعه هر یک از مناطق استان را فراهم می‌کنند.

تکمیل و بازسازی چند مدرسه، بهسازی روستا، بهسازی مسکن روستایی، احداث زمین چمن های مصنوعی، اجرای شبکه فاضلاب، طرح برق رسانی و بعضی طرح‌های تولیدی دیگر از پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت در شهرستان سپیدان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام
captcha