تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد رقابتی «نقش عشق»
کد خبر: 3994476
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد رقابتی «نقش عشق»

فراخوان ارسال آثار به نخستین رویداد رقابتی نقاشی آبرنگ با عنوان «نقش عشق» تا 20 شهریورماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد نقاشی آبرنگ «نقش عشق»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، فراخوان نخستین رویداد رقابتی نقاشی آبرنگ با عنوان «نقش عشق» که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) منتشر شده بود، تا 20 شهریورماه تمدید شد.

این رویداد از علاقه‌مندان و نقاشان آبرنگ دعوت می‌کند تا در محورهای موضوعی شامل آیین‌های عزاداری، اماکن متبرکه، پیاده‌روی اربعین و موضوع آزاد مرتبط با محرم و بخش ویژه «عاشورا زمینه‌ساز ظهور» به تولید اثر و شرکت در این رقابت بپردازند.

این رویداد با هدف پاسداشت فرهنگ عاشورا و تأثیر آن بر ظهور منجی، به تصویر کشیدن آداب و رسوم و آیین‌های عزاداری محرم و اماکن متبرکه و ثبت آیین‌های سنتی برای انتقال به نسل‌های آینده برگزار می‌شود.

این رویداد برای هنرمندان بالای 15سال و با تکنیک آبرنگ بر روی مقوا در ابعاد ۳۵ در ۵۰ برگزار می‌شود.

رقابت نقاشی «نقش عشق» در دو مرحله انجام می‌شود؛ در مرحله اول شرکت‌کنندگان باید تصویر آثار را با فرمت jpg و حداکثر تا 3 مگابایت بدون هیچ ویرایشی به آدرس esftajasomi@gmail.com یا به شماره 09131018983 در واتساپ ارسال کنند.

در مرحله دوم باید اصل اثر همراه با فرم مشخصات آن بدون قاب و پاسپورتو به دبیرخانه این رویداد به آدرس اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی، کد پستی 8146813961 ارسال شود.

انتهای پیام
captcha