۴۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شود
کد خبر: 3994508
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

۴۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان يزد از توزیع 4200 بسته معيشتی از محل اجرای نيات موقوفات و در قالب طرح «شميم حسينی» بين نیازمندان يزدی خبر داد.

4200 بسته معيشتی بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اوقاف، حجت‌الاسلام والمسلمین حسين زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان يزد از توزيع 4200 بسته معيشتی در قالب طرح «شميم حسينی» و از محل اجرای نيات موقوفات و خيران مستقر در امامزادگان و بقاع متبركه بین نیازمندان خبر داد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای برنامه‌های مواسات و كمک‌های مؤمنانه و همچنين انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان گفت: مراکز افق مستقر در بقاع متبركه به عنوان محور اصلی انجام فعالیت‌های اجتماعی از قبيل محروميت‌زدايی هستند.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد افزود: 15 بقعه متبركه سطح استان به عنوان مجری طرح شميم حسينی هستند و مسئوليت شناسايی خانواده‌های نيازمند و كمک‌رسانی به آنان را بر عهده دارند.

وی از آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) به عنوان يكی از امامزادگان شاخص استان و مجری طرح اشاره كرد و گفت: طرح شميم حسينی در روز يكشنبه 14 شهريورماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر كشور در امامزاده مذكور برگزار می‌‌شود.

زارع‌زاده با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره‌کل بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنين توزيع 200 بسته كمک هزينه تحصيلی جهت كودكان نيازمند از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام
captcha