طرح‌های قرآنی اوقاف به اتحادیه قرآنی یزد واگذار می‌شود
کد خبر: 3994599
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

طرح‌های قرآنی اوقاف به اتحادیه قرآنی یزد واگذار می‌شود

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد گفت: در نشست هیئت‌مدیره این اتحادیه با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، مقرر شد طرح‌های قرآنی این نهاد به اتحادیه واگذار شود.

طرح‌های قرآنی اوقاف یزد به اتحادیه قرآنی واگذار می‌شودمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان با حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد اظهار کرد: این جلسه پیرو تفاهم‌نامه اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه انجام شد تا در این راستا و طی تعامل مضاعف، تمامی طرح‌های قرآنی اداره اوقاف جهت اجرا به اتحادیه واگذار و اتحادیه نیز جهت اجرا از ظرفیت مؤسسات قرآنی بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: بر این اساس صحبت‌های اولیه در زمینه این اقدام با مدیرکل و حجت‌‎الاسلام محمود میرجلیلی رییس مرکز قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان صورت گرفت تا تفاهم نامه این طرح منعقد شود.

شایق افزود: در این نشست که حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان نیز حضور داشت، بر بهره‌مندی مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها و مرکز از ظرفیت و امکانات بقاع متبرکه و امامزادگان تأکید شد.

وی ادامه داد: ارائه گزارش از برگزاری دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم که با همکاری اوقاف و امورخیریه در حال برگزاریست، از سوی حجت‌الاسلام گندمی، معاون آموزش اتحادیه و ناظر این دوره از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اجرای پروژه وقف مشارکتی در استان، بررسی و درخواست رفع مشکل این پروژه را از دیگر مواردی دانست که در این نشست به آن پرداخته شد.

انتهای پیام
captcha