بصیرت و استقامت آزادگان موجب اقتدار نظام اسلامی شد
کد خبر: 3994935
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

بصیرت و استقامت آزادگان موجب اقتدار نظام اسلامی شد

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: صبر، صلابت، بصیرت و استقامت آزادگان در دوران اسارت، موجب حفظ آبرو و اقتدار نظام اسلامی شد.

بصیرت و استقامت آزادگان موجب اقتدار نظام اسلامی شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق کوچک‌زاده، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد، امروز، 13 شهریورماه در دیدار با محمدکاظم آسایش، یکی از نوجوان‌ترین آزادگان کشور و همچنین محمد شریفی، آزاده و جانباز دفاع مقدس و ذی‌حساب حوزه هنری  صبر، صلابت، بصیرت و استقامت آزادگان در دوران اسارت را مایه افتخار، آبرو و اقتدار نظام اسلامی دانست.

کوچک‌زاده با بیان اینکه آزادگان برای رضای خدا و در دفاع از میهن، فداکاری و جانفشانی کردند گفت: ما همیشه باید قدردان این عزیزان باشیم و راه و سیره آنان را ادامه دهیم. بی‌تردید رنج‌ها، مرارت‌ها و تلخ‌كامی‎‌های دوران اسارت، ذخیره اخروی اسوه‌های مقاومت خواهد بود و ملت سرافراز ایران اسلامی نیز همواره قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، به ویژه خانوده‌هاى معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

رییس حوزه هنری استان یزد بر ثبت خاطرات آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: با ثبت و ضبط خاطرات آزادگان، فرهنگ جهاد، پایداری و مقاومت در اسارت به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

این دو آزاده دفاع مقدس نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران اسارت و مقاومت جانانه رزمندگان در اردوگاه‌های مخوف رژیم صدام پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و ایثار و مجاهدت این یادگاران دفاع مقدس قدردانی شد.

یادآور می‌شود کتاب «حال همه‌ ما خوب است» شامل خاطرات و نامه‌های محمدکاظم آسایش در دوران اسارت به قلم کرامت یزدانی به زودی توسط حوزه هنری یزد منتشر خواهد شد. این اثر مقاومت و مرارت‌های هفت ساله‌ این آزاده نوجوان که در لحظه اسارت 14ساله بود را روایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha