شهردار یزد انتخاب شد
کد خبر: 3995083
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

شهردار یزد انتخاب شد

در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با 6 رأی به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

شهردار یزد انتخاب شدبه گزارش ایکنا از یزد، در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 13 شهریورماه که با دستور کار انتخاب شهردار یزد برگزار شد، ابوالقاسم محی‌الدینی با 6 رأی به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

غلامحسین دشتی، رییس شورای اسلامی شهر یزد در این نشست اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان شورای اسلامی شهر یزد برای انتخاب شهردار 41 نفر رزومه خود را ارسال کردند که در نهایت پس از جلسات و نشست‌های مختلف سه نفر موفق به جلب اعتماد اعضای شورا برای تصدی پست شهرداری یزد شدند و امروز رأی‌گیری در این زمینه انجام می‌شود.

وی مباحث گردشگری، فرهنگی، سرمایه‌گذاری پایدار برای شهر و تحول در نظام اداری را محورها و اولویت‌های اصلی مدنظر این شورا دانست که برای انتخاب شهردار شهر جهانی یزد نیز مدنظر قرار گرفته است.

دشتی با اشاره به اینکه یزد دومین شهر میراث جهان است گفت: اقدامات زیادی در شهر انجام شده و دالعباده یزد از ویژگی‌هایی برخوردار است که جهان امروز به بزرگی آن احترام می‌گذارد لذا باید در انتخاب شهردار برخی ویژگی‌ها مدنظر می‌بود. البته معرفی و حفظ این میراث فرهنگی که در واقع هویت ما است، مهمترین رسالتی که بر دوش ما قرار دارد زیرا که هویت وقتی جامع است که آن را بشناسیم و در فرهنگ و شخصیت خود قرار دهیم.

یادآور می‌شود در این نشست رأی‌گیری بین سه گزینه ابوالقاسم محی‌الدینی، محمدجواد ابوالحسینی و جمال بافرانی انجام شد و در نهایت محی‌الدینی موفق شد با 6 رأی اعضا به عنوان شهردار یزد به وزارت کشور معرفی شود تا پس از امضای حکم توسط وزیر کشور، فعالیت خود را در یزد آغاز کند.

انتهای پیام
captcha