استمداد انتقال خون اردبیل از مردم برای اهدای خون
کد خبر: 3995432
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

استمداد انتقال خون اردبیل از مردم برای اهدای خون

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، ضمن استمداد از مردم برای اهدای خون در اردبیل، گفت: مراکز درمانی نیاز به خون و فرآورده‌های آن در تمامی گروه‌های خونی دارد.

رضازاده// استمداد انتقال خون اردبیل از مردم برای اهدای خونشراره دژکام، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، ضمن استمداد از مردم برای اهدای خون در اردبیل اظهار کرد: مراکز درمانی نیاز به خون و فرآورده‌های آن در تمامی گروه‌های خونی دارد.

وی ضمن اشاره به نیاز مهم و فوری انتقال خون در استان اردبیل، بیان کرد: از اهالی نوع دوست اردبیل خواهشمندیم با در دست داشتن کارت ملی به مرکز اهدای خون واقع درجنب بیمارستان فاطمی مراجعه کنند.

دژکام ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و شرایط وخیم بیمارستان‌های استان، انتظار می‌رود مردم واجد شرایط بتوانند در راستای اهدای خون همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، بیان کرد: با توجه به این که نیاز به خون یک نیاز همیشگی برای بیماران بستری در بیمارستان است، به همین منظور انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم در راستای اهدای خون توسط هم‌استانی‌ها مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: تلاش‌های همه‌جانبه در راستای کمک به نیازمندان خون یک اولویت اساسی بوده و به همین منظور انتظار می‌رود اصحاب قلم و رسانه همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، بیان کرد: با کاهش ذخایر خونی در استان اردبیل مواجهیم که به همین منظور نیاز است اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه با جدیت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha