جشنواره «الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی» به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 3995658
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
در یزد؛

جشنواره «الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی» به‌کار خود پایان داد

هفتمین جشنواره «الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی» با معرفی برترین‌ها و به میزبانی استان یزد به‌کار خود پایان داد.

جشنواره «الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی» بکار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، هفتمین جشنواره کشوری «الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی» پایه‌های هفتم و هشتم، 15 شهریورماه با معرفی برترین‌ها و به میزبانی استان یزد بکار خود پایان داد.

سعدی زارع‌شاهی، رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: امسال دومين سالی است كه مسئوليت دبيرخانه جشنواره الگوهای برتر تدریس درس «تفکر و سبک زندگی» از سوی اداره كل امور تربيتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسيب‌های اجتماعی بر عهده استان يزد گذاشته شد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان یزد با اشاره به ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: در نهایت 20 اثر برتر در آیین اختتامیه معرفی و تجلیل شدند.

وی با اشاره به جایگاه استان یزد در سطح کشور گفت: با توجه به اين‌كه در سال دوم برگزاری جشنواره که در تهران برگزار شد، در سطح کشور بيشترين اثر و امتياز متعلق به استان يزد بود، این استان به عنوان دبیرخانه جشنواره‌های بعدی انتخاب و معرفی شد. البته این استان در بخش داوری كه در مرحله نهایی توسط وزارت انجام می‌‌شود، با شرايط مطلوب پشت سر گذاشت و این امر توفيقی شد كه رتبه‌های برتر را كسب كنيم و از نظر مجموع امتياز در همه دروس رتبه اول توسط استان يزد كسب شد.

زارعشاهی بیان کرد: در این دوره از جشنواره همکاران بنده توانستند چهار رتبه برتر را به خود اختصاص دهند، بر این اساس علی‌اکبر کاظمی، زهراسادات سادات‌زاده موفق به کسب رتبه اول و دوم و همچنین بی‌بی آسیه سالاری و کاظم شکری توانستند رتبه چهارم را به خود اختصاص دهند. 

انتهای پیام
captcha