اعلام زمان آزمون دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه ثقلین یزد
کد خبر: 3996099
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
قادری خبر داد:

اعلام زمان آزمون دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه ثقلین یزد

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی ثقلین یزد گفت: آزمون پایانی دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه ثقلین یزد، 27، 29 و 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه ثقلین در هفت استان یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، البرز، مرکزی و لرستان به مدت ۴۸ ساعت آموزشی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اتمام این دوره طی روز گذشته، 16 شهریورماه و اعلام زمان برگزاری آزمون پایان دوره، بیان کرد: براساس اعلام قبلی، آزمون‌ها طی 27، 29 و 31 شهریورماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در هفته سوم مهرماه نیز مراسم اختتامیه همراه با اعلام نفرات برگزیده انجام می‌شود.

قادری اضافه کرد: در دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه 110 نفر و در دوره تربیت معلم صحیفه سجادیه 70 نفر حضور داشتند. که دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه با تدریس حجت‌الاسلام مهدوی ارفع و دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه نیز با تدریس چهارنفر از اساتید حوزه و دانشگاه چون حجت‌الاسلام اعوانی، آقای علیقلی و جناب احمدی‌راد از اصفهان و استاد فؤادیان همراه بود. دوره عمومی نیز با تدریس دکتر اسماعیلی‌پور همراه بود.

وی تصریح کرد: این دوره نیز به صورت مجازی برگزار شد. همچنین گواهینامه معتبر با تأیید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای قبول‌شدگان صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha