نشست شورای مشورتی هماهنگی کارشناسان فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برپا شد
کد خبر: 3996815
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

نشست شورای مشورتی هماهنگی کارشناسان فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برپا شد

نشست شورای مشورتی هماهنگی کارشناسان فرهنگی جهاددانشگاهی امروز، ۲۱ شهریور با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمدبرپا شد.

برگزاری دوره آموزشی «خبرنگار معارفی» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد در نشست شورای مشورتی هماهنگی کارشناسان فرهنگی جهاددانشگاهی امروز، 21 شهریور با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در توسعه فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی پوزه متجاوزگران را به خاک مالیدند و توسعه فرهنگی امروز ما مدیون خون آنان است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: جامعه‌ای به رشد و اعتلای فرهنگی دست می‌یابد که نهادهای فرهنگی آن تقویت شود که امیدواریم دولت جدید نیز به این اصل توجه کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد زیارت قبور شهدای گمنام با حضور کارکنان جهاددانشگاهی به‌صورت پیاده روی و خواندن زیارت عاشورا در کنار این قبور مطهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از برنامه‌های هفتگی جهاددانشگاهی برشمرد و تأکید کرد: کهگیلویه وبویراحمد، سرزمین ایستادگی مقابل دشمن در هشت سال دفاع مقدس بوده است و ما وظیفه خود می‌دانیم قدردان رشادت رزمندگان باشیم و در این راستا به‌صورت دوره‌ای به سرکشی از خانواده شهدا با حضور رئیس جهاددانشگاهی پرداخته‌ایم و از برخی از این خانواده‌ها تجلیل شده است.

اکبری یادآور شد: جهاددانشگاهی امروز در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی پیشرو است و در این راستا نخستین دوره برنامه مربی قرآن را در جهاددانشگاهی استان برگزار کردیم ضمن اینکه این دوره‌ها بیشتر با محوریت دانشجویان اجرا می‌شود، تا فرهنگ ناب قرآنی را گسترش بدهیم اما نکته قابل توجه همکاری سایر نهادهای فرهنگی با جهاددانشگاهی است که امیدواریم این همکاری های بین بخشی بیشتر شود.

وی ابراز کرد: دوره خبرنگاری معارفی نیز در جهاددانشگاهی با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار خواهد شد. دانشجویان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۹۹۸۴۲۱۹۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha