دوره آموزشی صابون‌سازی گیاهی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3997105
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

دوره آموزشی صابون‌سازی گیاهی در اردبیل برگزار شد

به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان، نخستین دوره آموزشی «صابون‌سازی گیاهی» در اردبیل برگزار شد.

رضازاده// دوره آموزشی صابون‌سازی گیاهی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان، نخستین دوره آموزشی «صابون‌سازی گیاهی» در اردبیل برگزار و این دوره با هدف مهارت‌آموزی برای کارجویان به ویژه بانوان خانه‌دار با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور 20 نفر از علاقه‌مندان طی دو روز برگزار شد.

مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، 22 شهریورماه، در حاشیه برگزاری این دوره در اردبیل، اظهار کرد: دوره آموزشی صابون‌سازی گیاهی یکی از کاربردی‌ترین دوره‌ها برای کارآفرینی بوده که شرکت‌کنندگان با فراگیری اصول کار می‌توانند با هزینه مناسب به درآمد خوب دست یافته و کار را به صورت خانگی - کارگاهی و حتی کارخانه‌ای گسترش دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، این دوره آموزشی را یکی از جالب‌ترین شاخه‌های طب سنتی و گیاهان دارویی عنوان و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در دوره مذکور در چند ساعت با اصول تهیه و ساخت صابون‌های گیاهی آشنا و می‌توانند از آن برای خود کسب و کار با درآمد مناسب ایجاد کنند.

گفتنی است؛ دومین دوره آموزشی صابون‌سازی گیاهی در مهرماه برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09149511461 تماس حاصل و یا به سایت impard.acecr.ac.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha