نمایشنامه «خندنده» در یزد تولید شد
کد خبر: 3997820
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

نمایشنامه «خندنده» در یزد تولید شد

نمایشنامه «خندنده» نوشته محمد پارسایی‌خواه که به‌منظور شرکت در جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان تولید شده، توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان یزد تمرین و اجرا شد.

نمایشنامه «خندنده» در یزد اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد، نمایشنامه «خندنده» نوشته محمد پارسایی‌خواه به صورت نمایشنامه‌خوانی توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان یزد تمرین و اجرا شد.

این نمایش برای شرکت در جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان به سرپرستی محمدعلی غنی زارچ و همچنین سیدمرتضی فخر موسوی و محمد پارسایی‌خواه از مشاوران برنامه به همراه هشت نفر از دانشجویان آماده شده است.

دهستانی، کارگردان خندنده در این زمینه گفت: این نمایش دور از حال این روزهای ما نیست. مدرسه همیشه نمودی از جامعه ما است و تا زمانی که مدارس کشور تک بعدی به مسئله تربیت فرزندانمان نگاه کنند، شرایط جامعه در اوج خنده خواهد ماند. در این نمایش سعی شده است در عین اشاره به نبوغ فرزندان، انتقادی از مسئولان تربیتی نیز داشته باشیم.

پارسایی‌خواه، نویسنده این نمایشنامه نیز که سابقه همکاری با دانشجویان فرهنگیان را دارد، با آرزوی موفقیت برای آن‌ها گفت: امیدوارم اپیدمی تئاتر، کل دانشگاه فرهنگیان کشور را فرا گیرد.

در این نمایش امیر عباس‌خانی مسئول امور فنی و طراح، محمدرضا زارع در نقش‌های معلم هنر و معلم نگارش، محمد حریری معلم ریاضی و توضیح‌خوان، محمد امین لجه در نقش‌های معاون و دانش‌آموز، احسان رضوانیان معلم زبان، مسعود حبوباتی در نقش دانش‌آموز خنجری، امیرحسین دهستانی در نقش مدیر مدرسه و ابوالفضل دهقان منشادی نقش‌خوان معلم علوم بودند. صدابرداری و ضبط این برنامه توسط سیدعلیرضا طباطبایی، معلم سال اولی انجام شد.

انتهای پیام
captcha