۱۳۰۰ دانش‌آموز یزدی بازمانده از تحصیل از آموزش بهره‌مند شدند
کد خبر: 3998684
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
در قالب طرح «جهاد تربیتی»؛

۱۳۰۰ دانش‌آموز یزدی بازمانده از تحصیل از آموزش بهره‌مند شدند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به اجرای طرح «جهاد تربیتی» گفت: در قالب این طرح ۱۳۰۰ دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل از کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال بهره‌مند شدند.

1300 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل از آموزش بهره‌مند شدندبه گزارش ایکنا از یزد، منصور دهقان منشادی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد، 28 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عدالت آموزشی و با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه جهاد تربیتی میان دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی، 230 دانشجو معلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان‌های استان برای 1300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش‌ها، این طرح در تابستان سال جاری به اجرا در آمد و به هر دانش آموز به طور متوسط طی 15 جلسه آموزشی دروس پایه، تدریس و رفع اشکال شد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد از اجرای برنامه‌های تربیتی همچون «طرح نور»، «طرح مظهر وفا» با هدف تقویت ساحت‌های اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان و ... توأم با این طرح خبر داد و افزود: طرح «مظهر وفا» به مناسبت محرم و با اهداف شناخت مقام حضرت ابوالفضل العباس(ع) و نهادینه کردن روحیه ایثار، در دانش آموزان با توجه به ساحت اعتقادی و اخلاقی شکل گرفت. در این طرح در قالب انیمیشن، سخنوری و برگزاری مسابقه، به مباحثی چون کربلا و مقام حضرت عباس (ع) توجه شده است.

دهقان منشادی با اشاره به اجرای طرح «نور» بیان کرد: در این طرح سخنان اخلاقی امیرالمومنین(ع) مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha