دوره‌های سلامت‌محور جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3998841
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

دوره‌های سلامت‌محور جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی سنندج گفت: دوره‌های سلامت‌محور جهاددانشگاهی استان کردستان از سوی این مرکز در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، طیبه فرشادان، مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی سنندج، با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی است، اظهار کرد: دوره‌های که از سوی مرکز تدوین می‌شود، با توجه به نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه دوره‌های سلامت‌محور یکی از دوره‌هایی است که با توجه به ارزیابی و نیاز سنجی در جامعه بررسی شده است، افزود: در اجرای این دوره‌های آموزشی جلسات و هم اندیشی‌های لازم با کادر درمان انجام و در نهایت منجر به برگزاری آن شده است.

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی سنندج بیان کرد: دوره‌های آموزشی سلامت محور شامل تکنیسین داروخانه، امدادگر اورژانس، دستیار دندانپزشک، تکنیک‌های کاربردی آزمایش‌های تشخیص طبی و مراقبت از پوست، مو و زیبایی است که توسط کادر مجرب درمان تدریس می‌شود و علاقه‌مندان نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در پایان یادآور شد: دوره‌های سلامت محور جهاددانشگاهی از اوایل پاییز سال جاری در مرکز کوتاه مدت برگزار می‌شود و علاقه‌مند می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 33124465 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha