اعلام فراخوان ثبت‌نام رشته‌های علوم قرآنی در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3999101
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام رشته‌های علوم قرآنی در جهاددانشگاهی کردستان

مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در رشته‌های علوم قرآنی برای ترم جدید خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

طیبه فرشادان، مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی در راستای ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و ترویج و انس بیشتر با قرآن دوره آموزشی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره برای دومین سال پیاپی در سطح استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: فراخوان ثبت‌نام ترم جدید در فصل پاییز در رشته‌های علوم قرآنی از امروز، 30 خردادماه اعلام شده و کلاس‌های آن در فصل پاییز برگزار خواهد شد.

مدیرمرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری رشته تربیت معلم قرآن کریم در این دوره اشاره و بیان کرد: این دوره آموزش تخصصی قرآنی در دو مقطع تربیت معلم قرآن پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش تخصصی تجوید قرآن کریم در دو سطح به صورت تخصصی از پایه تا مرحله قرائت زیبا افزود: برگزاری دوره ترجمه و مفاهیم قرآن و آموزش صرف و نحو کاربردی از پایه و مهارت در تجزیه و ترکیب آیات یکی دیگر از دوره‌های آموزشی قرآن کریم در جهاددانشگاهی بوده است.

فرشادان به برگزاری این دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و با حضور مربی برجسته قرآنی استان فرانک تحسری خبر داد و یادآور شد: تمام این دوره‌های به صورت تخصصی برگزار شده و در پایان دوره گواهی معتبر پایان دوره به شرکت‌کنندگان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha