برنامه‌های بنیاد شهید یزد در هفته دفاع مقدس اعلام شد
کد خبر: 3999149
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

برنامه‌های بنیاد شهید یزد در هفته دفاع مقدس اعلام شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برنامه‌های این نهاد در طول هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

برنامه‌های بنیاد شهید یزد در هفته دفاع مقدس تشریح شدمحمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: شهدای عزیز با ایثار ماندگار خود، عزت و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم حماسه سترگ آنان را پاس داریم.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا نسل جوان جامعه بدانند که برای حفظ این سرزمین چه عزیزانی جان و عضوی از اعضای خویش را در طبق اخلاص نهادند و به فیض شهادت نائل شدند تا ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تشریح برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس، به اهمیت برگزاری باشکوه این مناسبت بزرگ اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا همزمان با سراسر کشور در اولین روز مهرماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقه ویلچرانی، آذین‌بندی ادارات و دفاتر بنیاد در سطح استان، ضبط و پخش خاطرات شهدا و ایثارگران در گفت‌وگو با والدین، همسران و فرزندان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha