آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس
کد خبر: 3999227
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها ۱۰ مهرماه خواهد بود.

سیدمصطفی موسوی، سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی دارالقرآن بسیج سپاه فجر از 29 شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این دوره‌ها در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ قرآن، صوت و لحن، ترتیل، ترجمه و مفاهیم، تفسیر قرآن، تربیت مربی قرآن کریم، تربیت داور قرآن کریم، سبک زندگی قرآنی و تولید محتوای رسانه‌ای قرآنی برگزار می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه این دوره‌ها با تدریس اساتید مجرب و همراه با صدور مدرک معتبر خواهند بود، گفت: در پایان هر دوره از نفرات برتر آن تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر با یادآوری اینکه کلاس‌ها به صورت مجازی و نیمه حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، مقطع سنی و شماره تماس مجازی به ‌شماره واتساپ 09021392878 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha