نمایش عاشورایی «نوای دل» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3999258
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

نمایش عاشورایی «نوای دل» در یزد اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی از اجرای نمایش عاشورایی «نوای دل» خبر داد.

نمایش عاشورایی «نوای دل» در یزد اجرا می‌شودعباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به مشارکت این سازمان در برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف شهر، برنامه تلویزیونی «قصه عشق»، تجلیل از پیشکسوتان  جهاد و مقاومت، ویژه برنامه نمایشی عاشورایی نوای دل اشاره کرد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه نمایش عاشورایی «نوای دل» به کارگردانی کاظم کاظمیان به مناسبت اربعین حسینی به مدت  10 شب در کانون رسالت واقع در آزادشهر و با همکاری کانون فرهنگی، هنری و تربیتی رسالت و گروه هنری پیام برگزار می‌شود.

معاون شهرداری یزد افزود: در این ویژه برنامه، روضه نمایشی به صورت متفاوت برگرفته از نوای گرم مداحان اهل بیت محمود کریمی، زنده ‌یاد حسین سعادتمند، قاسم پرهیزگار و حسین میرشریف با حضور جمعی از هنرآموزان کانون اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های مختلف شهدا اشاره کرد و گفت: در این ایام یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید نواب صفوی، یادواره شهدای محله کوچه بیوک، یادمان شهدای پایگاه مقاومت ابوذر و یادواره شهدای کوی امام حسین(ع) در شهرک بهاران با مشارکت سازمان برگزار می‌شود.
 
وی به برگزاری برنامه زنده تلویزیونی «قصه عشق» در باغ موزه دفاع مقدس با حضور مهمانان کشوری و همچنین ویژه برنامه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و نکوداشت مقام شامخ شهدای فرهنگی یزد با مشارکت مجمع فرهنگیان ایثارگر اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و شاهد دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد در مدرسه ایرانشهر برگزار خواهد شد.
 
ملازینلی با بیان اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد، افزود: این برنامه با ارتباط تصویری با رئیس جمهور در سالن شهید عباسپور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha