آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در سنندج
کد خبر: 4000776
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج از آغاز ثبت‌نام در دوره آموزشی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد.

شهلا حسین‌پناهی، مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این مؤسسه در زمینه تربیت مربیان قرآن همواره فعالیت‌ مستمری را در سطح شهرستان سنندج داشته است و هر ساله با تربیت مربیان قرآنی نیاز سایر مؤسسات را مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه «رضوان‌الصالحین» به صورت ویژه به تربیت مربیان قرآن اقدام کرده است، افزود: ثبت‌نام در دوره آموزشی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از امروز، ششم مهرماه در سطح شهر سنندج آغاز شد.

حسین‌پناهی با اشاره به اینکه شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهم‌ترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن است، بیان کرد: تعميم روش‌های بديع و انتقال مهارت‌های تدريس يكپارچه و نظام‌مند قرائت قرآن كريم در و تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمينه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم است.

وی افزود: دوره آموزش تربیت مربی قرآن به صورت حضوری و غیر حضوری زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان و با حضور اساتید مجرب قرآنی استان کردستان برگزار خواهد شد.

حسین‌پناهی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی سه ماه ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در پایان دوره آموزشی از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha