برگزاری دوره مجازی «مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی»
کد خبر: 4001483
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

برگزاری دوره مجازی «مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی»

دوره مجازی مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 15 آبان‌ماه برای ثبت نام در این دوره فرصت دارند.

برگزاری دوره مجازی مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی

به گزارش ایکنا، پژوهشکده زن و خانواده سومین دوره مجازی مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی را در سه ترم آموزشی (100 جلسه) برگزار می‌کند. نام‌نویسی داوطلبان از یکم مهرماه آغاز شده و تا 15  آبان‌ سال جاری ادامه دارد.

مخاطبان این دوره طلاب سطح 2 و بالاتر حوزه‌های علمیه، دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر، کارشناسان و علاقه‌مندان به مباحث سبک زندگی خانوادگی، مدیران فرهنگی، کارشناسان، مشاوران، پژوهشگران، مبلغان و اساتید حوزه و دانشگاه، مددکاران و مشاوران خانواده و دانشجویان فعال در عرصه زن و خانواده، معلمان و مشاوران نخبه آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان امور خانواده در نهادهای دولتی و غیردولتی، سرگروه‌ها و مربیان طرح شجره طیبه صالحین، دانش‌پژوهان دوره‌های درس‌گفتار برگزار شده از سوی پژوهشکده زن و خانواده هستند.

از جمله عناوین این دوره آموزشی می‌توان به «سبک زندگی»، «باورهای اشتباه در زندگی»، «روانشناسی اختلافی زن و مرد»، «نقش سلامت عاطفی و جنسی در استحکام خانواده»، «مشاوره پیش از ازدواج»، «روابط دختر و پسر پیش از ازدواج»، «مهارت‌های زندگی زناشویی»، «بایسته‌های فرزندپروری»، «روان‌شناسی نوجوان» و … اشاره کرد.
 
عناوین موضوعی دوره در ترم اول « سبک زندگی» با تدریس حجت‌الاسلام مسعود آذربایجانی(۵ جلسه)، «تحولات فرهنگی» با تدریس حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی‌نژاد(۴ جلسه)، «روابط پیش از ازدواج(روابط دختر و پسر) با حضور محمود گلزاری(۲ جلسه)، «روانشناسی اختلافی زن و مرد» با حضور منصوره سادات صادقی(۲ جلسه)، «رویکرد دین به جنسیت و خانواده» با حضور فریبا علاسوند(۸ جلسه)،‌ «نقش سلامت عاطفی و جنسی در استحکام خانواده» با حضور سیدکاظم فروتن(۵ جلسه)‌ و باورهای اشتباه در زندگی با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی‌نژاد(۸ جلسه) است.

در ترم دوم نیز علاقه‌مندان دوره‌های «خانواده و رسانه» را با حضور سیدمحسن بنی‌هاشمی(۸ جلسه)، «مدیریت فرهنگ در خانواده،» را با حضور حسن بنیانیان(۳ جلسه)،‌ «مشاوره پیش از ازدواج» را باحضور محمود گلزاری(۲ جلسه)، «مهارت‌های زندگی زناشویی» را با تدریس، حجت‌الاسلام مهدی عباسی(۸ جلسه)،‌ «مهارت‌های زندگی برای همسران» را با تدریس فرشته موتابی(۸ جلسه) و «بایسته‌های فرزندپروری» را با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی(۴ جلسه) فرا می‌گیرند.

ترم سوم نیز شامل دوره‌های «کودک و معنویت» با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی(۴ جلسه)، «روانشناسی نوجوان» با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی(۴ جلسه)، «مهارت‌های مشاوره و راهنمایی» با حضور حجت‌الاسلام حسن انصاری(۸ جلسه)، «اصول و فنون مشاوره» مسعود جان بزرگی(۸ جلسه)، «روانشناسی اختلافی زن و مرد» با حضور منصوره سادات صادقی(۴ جلسه) و «نقش باور در سلامت» با حضور حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی(۳ جلسه) است.

یادآوری می شود،‌ به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهی رسمی از سوی پژوهشکده زن و خانواده اعطا خواهد شد و شروع دوره نیز از 20 آبان ماه 1400 خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام اینجا کلیک کنند!

انتهای پیام
captcha